Foto bij interview AD: Frank de Roo
Interview in AD
Op 30 juni 2020 publiceerde het AD een interview met Lisa en William Schildwacht, de oprichters en eigenaren van ZaaKado. In het artikel gaan ze dieper in op wat hun relatiegeschenkenbedrijf onderscheidt van andere. “We bedenken heel veel zelf. We zitten tussen relatiegeschenken en een marketingbureau in. Veel bedrijven gooien iets bij ons over de schutting en wij maken er iets moois van.’’
Duurzame onderneming
Ook schrijft de krant hoe ZaaKado een steentje bijdraagt aan het oplossen van de wereldwijde plasticproblematiek. William: “We voelen het als onze plicht om de wereld te behoeden voor onnodig plastic. Niet alleen qua geschenken, maar ook hoe we er zelf mee omgaan. We gebruiken geen gas en zijn zelfvoorzienend. Dat vinden we belangrijk.’’
Alternatieve zakelijke geschenken tijdens coronacrisis
ZaaKado draait op volle toeren. Dat was wel even spannend toen de coronacrisis uitbrak. Lisa: “Een week lang hebben we ons wel zorgen gemaakt, maar daarna zijn we op zoek gegaan naar alternatieven.” Zo zijn de VrijMiBo borrelpakketten voor thuiswerkers erg populair. Een brievenbuspakket gevuld met lekkernijen en drankjes. Zelfs voor de bezorging ervan kan ZaaKado zorgen.
Lees hier het volledige AD interview met ZaaKado.