Gemiddeld besteden bedrijven 80% van het marketingbudget aan nieuwe klanten. Terwijl over het algemeen 90% van de omzet wordt gerealiseerd door bestaande klanten. Één van de verklaringen is dat marketingmedewerkers veelal worden beoordeeld op hun (korte termijn) resultaten. Bij nieuwe klanten is de omzet duidelijk meetbaar. Of een bestaande klant zou zijn vertrokken zonder incentive actie of extra aandacht is nauwelijks meetbaar.
Onderzoeken van o.a. loyaliteitsgoeroe Frederick F. Reichheld hebben duidelijk gemaakt dat het verlies van klanten de grootste desinvestering is van vele ondernemingen.
Er komt steeds meer aanbod in verschillende spaar- & loyaliteitsprogramma’s. Over het algemeen zijn dit standaard kadoshops waarin u uw wensen moet aanpassen aan de bestaande programmatuur. Hiermee komt de redemptie vaak in het geding. Zorg ervoor dat u voor een loyaliteitsprogramma & voor een cadeau aanbod kiest welke goed aansluit bij uw doelgroep.
Al onze spaarprogramma’s en/of loyaliteitsprogramma’s zijn volledig custom made. Of het nu gaat om de uitstraling, benodigde management informatie, het kado-assortiment, ICT koppelingen met bijvoorbeeld uw CRM, alles wordt volledig ingericht naar uw wensen om uw doelstellingen te behalen en een zo hoog mogelijke redemptie te bewerkstelligen.
Er zijn verschillende vormen van spaarprogramma’s & kadoshops voor het belonen, bedanken en behouden van bestaande klanten, uw indirecte klanten en zelfs ook voor uw personeel! Lees meer hierover…
Wilt u meer informatie of een persoonlijke demonstratie? Neem hiervoor contact op met onze Loyalty specialist, William Schildwacht via william@zaakado.nl of via 085-4863750.
ZaaKado B.V. | Hertzstraat 8 | 2652 XX Berkel en Rodenrijs | +31 (0)85-4863750 | info@zaakado.nl | www.zaakado.nl | www.kadoshopmanager.nl