Geberit en ZaaKado werken al jaren samen en die relatie wordt steeds sterker. Van praktische relatiegeschenken tot gepersonaliseerde truien en duurzame initiatieven – de samenwerking is uitgegroeid tot een waardevolle match. Irma Mannak, werkzaam op de marketing- en communicatieafdeling van Geberit, vertelt over haar ervaringen met ZaaKado: “Wat wij zo waarderen is dat ze echt met ons meedenken en flexibel zijn. Vooral bij de gepersonaliseerde truien hebben ze laten zien hoe actief ze kunnen meedenken in het proces.”
Wat doet Geberit?
“Wij verzorgen alles voor de badkamer voor én achter de wanden, op tegels na. Ik werk inmiddels vijftien jaar op de afdeling marketing en communicatie en zit in het B2B-team. Mijn verantwoordelijkheid is de marketing richting de groothandel. Daarnaast zijn mijn collega’s verantwoordelijk voor andere doelgroepen zoals de kleinzakelijke markt, architecten, utiliteit, industrie, woningbouw. Het B2C-team richt zich op de consument.”
Wat maakt Geberit uniek in de branche?
“Wij zijn marktleider op het gebied van inbouwreservoirs voor toiletten. Het reservoir, dat verstopt zit achter de wand, komt vaak van Geberit. En natuurlijk ook de bedieningsplaat aan de voorzijde van de wand. Daar staat ons logo op en dat zie je overal terug. Vanaf het moment dat ik hier ben komen werken, let ik altijd op of een toilet een Geberit-reservoir heeft. En geloof me, je komt ons overal tegen!”
Hoe kwam de samenwerking met ZaaKado tot stand?
“We werken al jaren samen met ZaaKado. Niet alleen ik, maar ook collega’s zoals Anne die bij Geberit voor het B2C team werkt. Zij kende ZaaKado al van een eerdere baan en introduceerde hen bij ons. Sindsdien hebben we diverse producten besteld, van zaklampjes tot koffiebekers. Maar de samenwerking kreeg een nieuwe dimensie met de gepersonaliseerde truien.”