B2B2B Sparen & Loyaliteitscampagnes

B2b2b spaarprogramma loyaliteitsprogramma Zaakado Rotterdam
Bereik, beloon, informeer, stimuleer direct uw indirecte klanten!

Wilt u de eindgebruikers van uw producten bedanken of heeft u een aantal specifieke vragen? Met ons unieke B2B2B / B2B2C spaar- & loyaliteitsprogramma bieden wij u een prachtige marketing & communicatie tool waarmee u direct in contact komt met uw indirecte klanten.

ZaaKado biedt u ultieme web-based software om u te verzekeren van een groeiende loyaliteit tussen u en uw (indirecte) klanten. Via custom made loyaliteitsprogramma’s en doelgroep gerichte loyaliteitscampagnes motiveert en waardeert u uw trouwe klanten/ gebruikers met incentives en beloningen die zij zelf uitkiezen.

Waarom kiest u voor een loyaliteitsprogramma?
  • Het stimuleren van uw verkopen, genereren van omzetgroei en vergroten van de loyaliteit
  • Uw “Indirecte” klanten actief binden
  • Direct communiceren met uw “indirecte” klanten
  • Campagnematig en gesegmenteerd uw klanten benaderen
  • Verhogen van het kennisniveau over uw producten
  • Meer inzicht krijgen in uw klantprofielen en hierop inspelen
  • Uw klanten belonen, informeren, prikkelen, bedanken, motiveren
Voor wie?

De B2B2B of B2B2C loyaliteitsprogramma’s zijn geschikt voor fabrikanten of grote overkoepelende organisaties. In ieder geval levert uw bedrijf producten of diensten aan een tussenhandel voordat het product de eindgebruiker bereikt.

Levert uw bedrijf direct aan de eindgebruiker? Bekijk kan onze B2B / B2C loyaliteitsprogramma’s.

De mogelijkheden

Normaal gesproken is het vanuit de positie van de fabrikant erg lastig om de eindgebruiker direct te bereiken. Vele bedrijven kiezen daarom voor radio / tv commercials, social media campagnes of adverteren via andere kanalen. Maar om de eindgebruiker rechtstreeks te benaderen was tot nu toe vrijwel onmogelijk. Met ons B2B2B loyaliteitsprogramma kunt u direct in contact komen met de eindgebruiker om hen te belonen, stimuleren of om zelfs direct vragen te stellen over hun producten of diensten via de enquête module. Lees meer over de enquête module hieronder.

CASE

Loyaliteitsprogramma OSRAM ‘uw Led-partner’

Voor OSRAM hebben wij een prachtig custom made spaar- & loyaliteitsprogramma draaien. Hiermee komt OSRAM direct in contact met de beslissers ‘de installateurs’ van hun (led)lampen. Een prachtige marketing & communicatie tool en een geweldige manier om de OSRAM gebruikers te bedanken en te blijven prikkelen om weer voor OSRAM te kiezen. Het gehele programma is Nederlands- & Franstalig.

 Hoe werkt het B2B2B loyaliteitsprogramma van OSRAM?

  1. Bij de groothandel ontvangt de installateur bij 10 led lampen een door ZaaKado verzorgde OSRAM kraskaart.
  2. De installateur logt in op led-partner.nlof www.led-partner.be (franstalig) en activeert zijn account door zijn naam & emailadres in te vullen.
  3. Met de unieke krascode wordt het puntensaldo opgehoogd.
  4. De spaarpunten worden ingewisseld voor geschenken uit het ruime kado-assortiment & relatiegeschenken met bedrukking. (kado-assortiment is ook zelf samen te stellen)

E-mailing + nieuwsbrief

De deelnemers ‘installateurs’ ontvangen maandelijks een nieuwsbrief met hun reeds gespaarde puntensaldo. Deze e-mailing wordt geheel door ZaaKado verzorgd.  Hierbij is ruimte en de mogelijkheid om alle deelnemers te informeren over bijvoorbeeld nieuwe producten of u voegt bijvoorbeeld een enquête toe. Als dank voor het invullen van de enquête kunnen de ontvangers ook spaarpunten ontvangen. Een bijzonder contactmoment waarin u direct met uw indirecte doelgroep kunt communiceren!

Wat kunt u van ZaaKado verwachten?
  • Custom-made website met een volledige eigen uitstraling (uw look & feel)
  • Offline verzilvering met een 10-cijferige kraskaart code via uw loyalty site
  • Online verzilvering met een QR-code via de app
  • Breed kado-assortiment met prachtige geschenken, cadeaubonnen & promotionele artikelen.
  • Alles in eigen beheer met uw eigen management login
  • Actiemarketing incidenteel of structureel
  • Communicatie met uw (indirecte) relaties
  • Steeds wisselend actueel en gevarieerd kado-assortiment
  • Full service: verzending, service en garantie van de geschenken.
  • Helpdesk
Referenties

Wilt u één van onze andere spaarprogramma bekijken? Neem dan gerust contact met ons.

Contact

Wilt u meer informatie of een persoonlijke demonstratie? Neem hiervoor contact op met onze Loyalty specialist, William Schildwacht via william@zaakado.nl of via 085-4863750.

ZaaKado B.V. | Veldkersweg 18A | 3053 JR te ROTTERDAM | +31 (0)85-4863750 | info@zaakado.nl | www.zaakado.nl | www.kadoshopmanager.nl

Volg ons op Social Media:

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin
[begin]

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*