B2C- Consumenten binden & belonen

B2C consumenten loyaliteitsprogramma, binden en belonen - Zaakado Loyalty
Consumenten spaarprogramma –  zéér gespecialiseerde software!

Wilt u de consument stimuleren, belonen, prikkelen, waarderen en bedanken? Met het B2C spaarprogramma van ZaaKado waardeert en stimuleert u uw loyale consumenten op een unieke wijze. Zonder te veel gedoe voor de eindgebruiker en met veel management informatie voor u. Onze web-based software is op vele manieren in te zetten. Wij maken samen met u een loyaliteitsprogramma volledig op maat met de incentive die werkt!

Wat kunt u van ZaaKado verwachten:
  • Custom-made B2C website met een volledige eigen uitstraling (uw look & feel)
  • Breed kado-assortiment met prachtige (evt. nog te personaliseren) geschenken. U kunt ook zelf het kado-assortiment samenstellen.
  • Steeds wisselend actueel en gevarieerd kado-assortiment
  • Offline verzilvering met een 10-cijferige kraskaart code via uw loyalty site
  • Online verzilvering met een QR-code via de App (custom made)
  • Alles in eigen beheer met eigen management login
  • Communicatie met uw medewerkers (dit kunt uw in eigen beheer verzorgen of aan ZaaKado uitbesteden)
  • Full service: verzending, service en garantie van de geschenken.
  • Helpdesk
Het behouden van loyale klanten is véél kosten efficienter dan het binnenhalen van nieuwe!

Met dit loyaliteitsprogramma kunt u op een zeer persoonlijke wijze uw klanten bedanken voor hun jarenlange loyaliteit aan uw organisatie. Deze klantgroep worden vaak vergeten in de strijd naar nieuwe klanten, leden, abonnee’s enzovoort. Uiteraard is het belangrijk om de stroom van nieuwe prospects te behouden belangrijk. Echter zijn daar vaak hoge kosten mee gemoeid. Reeds bestaande klanten behouden en eventueel hun omzet verhogen is veel kosten efficiënter en vaak minder tijdrovend. Maak van klanten daarom loyale klanten! Een loyaliteitsprogramma is daarvoor een uitstekend middel, tenminste al je hem goed inzet. ZaaKado heeft jarenlange ervaring en geeft u graag advies op maat.

Zet bijvoorbeeld uw winkel(gebied/centrum) weer op de kaart!

Om de consument naar de winkel toe te krijgen zal de winkelier zich moeten richten op wat consument prikkelt, motiveert en stimuleert om naar hen toe te komen. Zoek de juiste incentive? Hiervoor is een B2C loyaliteit- & Spaarprogramma een unieke tool. U krijgt inzicht in uw doelgroep. Wie zijn ze? Naar welke winkels gaan ze? Hoeveel besteden ze? Enzovoort. Daarnaast beschikt u over de email adressen en kunt u op een natuurlijke manier direct met de consument communiceren.

Contact

Wilt u meer informatie of een demonstratie? Neem hiervoor contact op met onze loyalty specialist William Schildwacht via william@zaakado.nl of via 085-486.37.50.

ZaaKado B.V. | Veldkersweg 18A | 3053 JR te ROTTERDAM | +31 (0)85-4863750 | info@zaakado.nl | www.zaakado.nl | www.kadoshopmanager.nl

Volg ons op Social Media:

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin
[begin]

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*